Linkkataloger og samlinger - tilmeld link

Bruger
Adgangskode

Opret bruger Opret bruger | > Glemt adgangskode?

» Vi anbefaler: Anti Explorator.com & Studiezone.dk
TOP 10 KATALOGER

NYESTE KATALOGER
TOP 10 BLOG

Optimer forholdet til dine kunder med et CRM system

Customer Relationship Management, også kaldet CRM, er et system, der kan styre relationen til en virksomheds kunder.

Alle de data, som en virksomhed har om deres kunder, kan være i virksomhedens CRM system, og så har systemet styring med dem.

Systemet gør det således meget lettere for virksomheden at holde orden i data om deres kunder.

Når en virksomhed har et computersystem til at holde orden i deres data, slipper medarbejderne for at gøre det, og en computer er typisk også mere effektiv. Det er tydeligvis positivt for virksomheden, men det er faktisk også positivt for virksomhedens kunder.

Virksomheden kan meget nemt have styr på hvilke ønsker og behov, som kunden har. Kunden kan således få mere eller mindre specialsyede tilbud, der er målrettet den enkelte kunde.

Virksomheden kan på denne måde tage hånd om sine kunder, og kunderne kan føle, at virksomheden gør noget ekstra for dem.

På den måde får kunderne en meget personlig behandling, og de får nogle tilbud, som de måske rent faktisk kan bruge til noget.

 

Hvad får man ud af det?

I forvejen får man som almindelig forbruger i disse år konstant tilbud om det ene eller det andet på den ene eller den anden måde: reklamer i postkassen, sælgere på gaden og i telefonen og mails og andre reklamer på computeren. Der er rigtig meget, som man ikke kan bruge til noget som helst for eksempel reklamer for biler, hvis man ikke har noget kørekort eller reklamer for surfing, hvis man er vandskræk.

Det er intet mindre end spild af tid og ressourcer, at man modtager alt det, som man ikke er interesseret i. Typisk sletter man det bare, smider det ud eller siger nej tak alt efter hvilken form for tilbud, der er tale om, men det kan samtidig være lidt svært ikke at blive en smule irriteret over alt det bras, man er nødt til at bruge tid på at komme af med.

 

Det er dermed meget tydeligt, hvorfor målrettede tilbud er en strålende ide:

-          Man får tilbud, som man kan bruge til noget

-          Man slipper for at få tilbud, som man ikke kan bruge til noget

 

Blandt andet derfor er et CRM system en fordel både for virksomheden og for dens kunder. Forholdet mellem virksomhed og kunder kan blive styrket, fordi kunden vil være tilfreds med det, som virksomheden tilbyder.

 

© Copyright 2009 - 2017, Linkkataloger.dk. Alle rettigheder reserveret.Sponsorer: > LeoCall > E-gear.dk > alt-til-windows.dk     Info: > Kontakt     > Sitemap